Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Ποιος είναι ο ηγέτης;....????? του Δημήτρη Καραγιαννόπουλου



Police-Voice blog ➤
Διαβάσαμε μια ανάρτηση του Δημήτρη Καραγιαννόπουλου στο facebook, η οποία θεωρούμε ότι εκτός του είναι άκρως επίκαιρη, εμπεριέχει πληθώρα μηνυμάτων και αποδεκτών μέσα στην αστυνομία και για το συγκεκριμένο λόγο την κοινοποιούμε.
"Ηγέτης είναι αυτός που μέσα από το όραμα την έμπνευση και το επίπεδο που διαθέτει ,αγκαλιάζει με μεγαλοψυχία τους υφισταμένους του και
αποτελεί στήριγμά τους, θυσιαζόμενος ΠΡΩΤΟΣ γι΄ αυτούς.  
Καλό είναι να θυμηθούμε τα λόγια του Στρατηγού Μακρυγιάννη για την πατρίδα:  
“Κι όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ άλλο τίποτα. Νάρθη ένας να μου είπη ότι θα πάγη ομπρός η πατρίδα,έργομαι να μου βγάλει και τα δυο μου μάτια. Ότι αν είμαι στραβός και η πατρίδα μου καλά με θρέφει. Αν είναι η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια να ΄χω στραβός θα είμαι. Ότι σ΄ αυτείνη θα ζήσω,δεν έχω σκοπό να πάγω αλλού”.

Πηγή ➤http://www.bloko.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου