Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Το παράπονο ενός Αστυφύλακα....



Police-Voice blog ➤
Είμαι αστυφύλακας και υπηρετώ στην Αθήνα απο το 2010.

Εχω βρει να κάνω αμοιβαία μετάθεση με ομόβαθμο μου που υπηρετεί στη Θεσσαλονίκη, η οποία αμοιβαία δεν γίνεται δεκτή καθότι ο εν λόγω συνάδελφος δεν έχει τόπο συμφερόντων την Αθήνα αφού βάσει ενός από τους όρους από τους πολλούς που υπάρχουν για τα χρόνια υπηρεσία και τα πληρούμε και οι δύο, υπάρχει και  ένας που λέει πως πρέπει να έχουμε αντίστοιχο τόπο συμφερόντων,δηλαδή εγώ να έχω Θεσσαλονίκη που θέλω να πάω εκεί και υπηρετώ Αθήνα και ο άλλος να έχει συμφέροντα Αθήνα ενώ υπηρετεί Θεσσαλονίκη.

Να σημειώσω ότι ο συνάδελφος υπηρετούσε στην Αθήνα πριν μετατεθεί για Θεσσαλονίκη και τώρα θέλει να επιστρέψει πίσω για προσωπικούς του λόγους.

Και Ερωτώ!
Γιατί να υπάρχει αυτός ο όρος και τι εξυπηρετεί ποιο είναι το πρόβλημα αφού, να το πω απλά ένας φεύγει ένας έρχεται.

Γιατί να μην εξυπηρετήσουν και ενδεχομένως να κάνουν ευτυχισμένους δύο ανθρώπους-Αστυνομικούς για έναν όρο που δεν εξυπηρετεί σε τίποτα και μπλοκάρει αυτόματα όλες τις αμοιβαίες για τον απλό λόγο που όλοι ξέρουμε ότι κανένας Αθηναίος δεν πάει μετάθεση στην επαρχία αλλά όλοι η επαρχία πάει Αθήνα οπότε και είναι αδύνατον κάποιος που υπηρετεί στην επαρχία να έχει τόπο συμφερόντων την Αθήνα.


Πηγή ➤elas-lyste 
Πηγή ➤

1 σχόλιο: