Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011.. ..1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015.. Αφιέρωμα στους Αδικοχαμένους ΗΡΩΕΣ της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ..ΒΙΝΤΕΟ.



Police-Voice blog ➤ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣ... ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ...
Οι δραματικοί διάλογοι της ομάδας ΔΙΑΣ με το ΚΕΝΤΡΟ ΑΜΕΣΟΥ ΔΡΑΣΕΩΣ την ώρα της δολοφονίας.

Αφιέρωμα στους Αδικοχαμένους της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ
Θοδωρή,ελπίζω να μην σε απογοήτευσα...
Η μουσική πίστευω ταιριάζει απόλυτα.


ΕΠΕΣΑΝ ΕΝ ΩΡΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ σε δολοφονικη ενενδρα ! ! Τέσσερα χρόνια από την δολοφονία των ανδρων της ομαδας ΔΙ.ΑΣ Γεωργίου Σκυλογιάννη και Ιωάννη Ευαγγελινέλη
Police-Voice blog ➤ Την Κυριακή 01/03/2015 συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια από την ημέρα της ηρωικής θυσίας των συναδέλφων μας, Γεώργιου Σκυλογιάννη και Ιωάννη Ευαγγελινέλη, οι οποίοι έπεσαν εν ώρα καθήκοντος, ως ύστατη θυσία για την προστασία του κοινωνικού συνόλου. Η μνήμη των δυο ηρωικών συναδέλφων μας έχει μείνει ανεξίτηλη όλα...
Διαβάστε Περισσότερα »ΕΔΩ...http://police-voice.blogspot.gr/2015/02/blog-post_867.ητμλ







ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝ..  Ειμαι μητερα Αστυνομικου της ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΑΣ....ειμαι περηφανη για το παιδι μου...
καθε μερα παρακαλω τον Θεο και την Παναγια Μητερα να μου τον προστατευουν...το παιδι μου και ολα τα παιδια του Κοσμου...

Καθημερινα ειναι στην πρωτη γραμμη και τα δινει ολα για να κοιμομαστε εμεις ησυχοι...




ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ! ΑΘΑΝΑΤΟΙ !


Πηγή ➤http://police-voice.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου