Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Πάγωσε ΟΛΗ η Ελλάδα!! Διάλογοι – σοκ του κυκλώματος εκβιαστών: Θα δώσω την κόρη σου στους Πακιστανούς

Πάγωσε ΟΛΗ  η Ελλάδα!! Διάλογοι – σοκ του κυκλώματος εκβιαστών: Θα δώσω την κόρη σου στους Πακιστανούς


Police-Voice blog ➤
«Αν δεν δώσει τα λεφτά το λαμόγιο ο άντρας σου,
θα απαγάγω την κόρη, θα τη δώσω στους Πακιστανούς και να δω πώς θα τη βρείτε μετά. Και τον άντρα σου, αν τον βρεις, δεν θα τον αναγνωρίζεις. Αν δεν πάτε μέχρι αύριο το απόγευμα τα λεφτά στο γραφείο του Π……, μετά θα αρχίσουν τα παρατράγουδα», είπε απειλητικά ο 49χρονος κατηγορούμενος για συμμετοχή στο κύκλωμα που εκβίαζε μεσίτες, κατασκευαστές, αγοραστές ή πωλητές ακινήτων, προκειμένου να λάβει εκβιαστικά τη «μεσιτεία».
Οι διάλογοι και τα sms των απειλών απαγωγής, εξόντωσης και ανατινάξεων, που φέρνει στο φως της δημοσιότητας ο «Ελεύθερος Τύπος», ανάμεσα σε μέλη του κυκλώματος εκβιαστών και τα θύματά τους, είναι ενδεικτικοί για το σκληρό τρόπο αναζήτησης της εκβιαστικής μεσιτείας από την αγοραπωλησία ακινήτων που δεν είχαν μεσολαβήσει.
Στις 2 Οκτωβρίου 2016, ο 49χρονος κατηγορούμενος, που είχε «προσληφθεί» από τον 46χρονο γιο του τραγουδιστή, Γιώργου Γερολυμάτου, επικοινωνεί με τη σύζυγο του κατασκευαστή ακινήτου προκειμένου να πείσει τον άντρα της να δώσει τα χρήματα που απαιτούσαν. Ο 49χρονος λειτουργούσε για λογαριασμό του 69χρονου φερόμενου αρχηγού, ενός μεσίτη, ο οποίος το 1990 ήταν υποψήφιος δήμαρχος δήμου των δυτικών προαστίων και πεθερός του γιου του τραγουδιστή.
Το θύμα έδωσε 7.000 ευρώ στον 69χρονο μεσίτη, ενώ άλλες 4.000 ευρώ έδωσε ο αγοραστής του ακινήτου.
Στις 24 Οκτωβρίου, το ίδιο άτομο επικοινωνεί με τον κατασκευαστή άλλου ακινήτου και του λέει χαρακτηριστικά: «Θα πάθεις ό,τι έπαθε ο Γιάννης, ο συνάδελφός σου», εννοώντας τον προηγούμενο κατασκευαστή που υπέκυψε στις απειλές.
Στις 8 Νοεμβρίου επικοινωνεί με το γιο του κατασκευαστή για τον ίδιο λόγο: «Αποστόλης λέγομαι. Με ενημέρωσε ότι είχες την καλή πρόθεση να τακτοποιήσεις την οφειλή. Εγώ έχω αγοράσει το χρέος και είναι στα δικά μου χέρια. Εδωσα κάποια χρήματα και έχω τιμολόγια αγοράς του χρέους. Εάν μέχρι την Παρασκευή, 11-11-2016 και ώρα 20:00 δεν δώσεις 9.000 ευρώ στο γραφείο, θα υπάρχουν συνέπειες στον πατέρα σου».
Πατέρας και γιος δεν υποκύπτουν στις απειλές και τα ξημερώματα της 16ης Νοεμβρίου άγνωστοι ανατινάζουν το αυτοκίνητο του κατασκευαστή στο Περιστέρι.
Την επόμενη μέρα, ο γιος του τραγουδιστή επικοινωνεί με τον 49χρονο «πελάτη» του, στο γυμναστήριο που διατηρούσε, προκειμένου να συνεχίσει τις απειλές στον κατασκευαστή, με πιο έντονο και σκληρό τρόπο.
Ο «τηλεφωνητής» το κάνει λέγοντας στο θύμα: «Εάν δεν πας τα λεφτά μέχρι αύριο το βράδυ 20:00 εκεί που ξέρεις, θα πάρω 20:01 τηλέφωνο και μετά οι συνέπειες. Είδες τι έπαθες; Τώρα θα σου ρίξω βόμβα στο μπαλκόνι, είναι πιο εύκολη η πρόσβαση ή θα ρίξω δύο σφαίρες στα πόδια του Παντελή».
Στις 18 Νοεμβρίου, ο 49χρονος επικοινωνεί και με το γιο του κατασκευαστή λέγοντας χαρακτηριστικά: «Παντελάκο; Αν δεν πάει τα λεφτά ο πατέρας σου, δέκα χιλιάρικα, 20:00 ώρα στο γραφείο, θα σας τινάξω το σπίτι ή θα σας σπάσω τα γόνατα ή θα φας τρεις σφαίρες εσύ. Και πηγαίνει και μιλάει με τη μανικιουρίστα. Σας παρακολουθούμε δέκα μέρες».
Οι τρεις συλληφθέντες κατηγορούνται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, εκβιασμούς, απειλές, εκρήξεις, διακεκριμένες περιπτώσεις φθοράς, οπλοκατοχή και παραβάσεις σχετικά με τις εκρηκτικές ύλες.

Νέο ξέσπασμα από Γερολυμάτο: «Ο πεθερός του γιου μου έμπλεξε με μπράβους γιατί…»


Ποιο το νέο ξέσπασμα του Γιώργου Γερολυμάτου
για τον πεθερό του γιου του αλλά και την εμπλοκή τους σε κύκλωμα εκβιαστών;
gerolymatos-gios
Ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα αφέθηκε ο γιος του γνωστού τραγουδιστή Γιώργου Γερολυμάτου, Αλέξανδρος, μετά την πολύωρη απολογία του στον ανακριτή.
Ο Αλέξανδρος Γερολυμάτος που μαζί με τον πεθερό του και άλλο ένα άτομο κατηγορούνταν για τη σύσταση εγκληματικής οργάνωσης που στόχο είχε την εκβίαση μεσιτών ακινήτων εργολάβων κατοικιών αλλά και αγοραστών πέρασε σήμερα το πρωί το κατώφλι του ανακριτή.
Τελικά ο γιος του τραγουδιστή αφέθηκε ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης από τη χώρα, την εμφάνιση του δυο φορές το μήνα στο αστυνομικό τμήμα και εγγυοδοσία τριών χιλιάδων ευρώ.
Ελεύθερος αφέθηκε και ο πεθερός του Αλεξάνδρου Γερολυμάτου.
Η ανάκριση πάντως συνεχίζεται προκειμένου να φωτιστούν όλες οι άγνωστες πτυχές της υπόθεσης, ενώ από τους τρεις συλληφθέντες προφυλακίστηκε μόνο το άτομο που φέρεται να τηλεφωνούσε στα θύματα και να τα εκβίαζε με τη σωματική ακεραιότητα τόσο των ίδιων όσο και των παιδιών τους, προκειμένου να τους αποσπάσει χρήματα.
«Ο πελάτης μου δεν είχε καμία συμμετοχή στις πράξεις που του καταλόγισαν. Η ανάκριση συνεχίζεται. Δεν ειχε καμία γνώση για τα περιστατικά. Του επιβλήθηκε τυπικά ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης απο τη χώρα έως ότου ολοκληρωθεί η ανάκριση», λέει στο protothema.gr ο δικηγόρος του Αλεξάνδρου Γερολυμάτου, Λάμπρος Μπρέανος.
Νωρίτερα,είχε μιλήσει για τη σύλληψη του γιου του ο Γιώργος Γερολυμάτος ο οποίος έκανε λόγο για παρεξήγηση:

«Αυτή τη στιγμή ο γιος μου είναι ήδη στον ανακριτή και πιστεύω ότι είναι άδικα μπλεγμένος και θα ξεκαθαριστεί το τοπίο. Έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη. Είναι μια υπόθεση που δεν έχει καμία σχέση με το χαρακτήρα του γιου μου. Ο γιος μου είναι παντρεμένος και έχει γυμναστήριο όπου εκεί μέσα πηγαίνουν διάφοροι και γυμνάζονται ακόμα και μπράβοι». Είπε στο protothema.gr και συνέχισε:
«Στον πεθερό του γιου μου χρωστούσαν κάποια χρήματα και εκείνος γνώρισε έναν μπράβο μέσα από το γυμναστήριο του παιδιού μου και του είπε:»επειδή είναι κάποιος που μου χρωστάει λεφτά δεν πας να τον εκφοβίσεις να μας δώσει κανένα χιλιάρικο «.Κάτι τέτοιο έγινε και έχει γίνει ολόκληρο φούσκωμα. Και αυτός ο μπράβος αντί να πάει να του πει δώσε κανένα χιλιάρικο στον άνθρωπο που τα χρωστάς , πήγε και του έκαψε το αυτοκίνητο .Και έγινε χαμός.
Έτσι έχουν γίνει τα πράγματα. Εγώ είμαι 45χρόνια τραγουδιστής και το μοναδικό πράγμα που κράτησα είναι η αξιοπρέπειά μου και το όνομά μου να είναι καθαρό το οποίο είναι πολύ σημαντικό για μένα αυτό.Τον ξέρω πολύ καλά το γιο μου γιατί εγώ μεγάλωσα μέσα στις πουτάνες, στους ναρκομανείς, τους δολοφόνους και πέρασα αλώβητος από όλα αυτά και δεν είναι δυνατόν να μην ξέρω το γιο μου που είναι από το πρώτο μου γάμο. Είναι μια υπόθεση που θα ξεκαθαριστεί γρήγορα».
Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου