Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

ΣTEΛIOΣ XATZHIΩANNOY: «Ξαναζεσταίνεται» το σχέδιο για το «σούπερ μάρκετ των φτωχών»

ΣTEΛIOΣ XATZHIΩANNOY: «Ξαναζεσταίνεται» το σχέδιο για το «σούπερ μάρκετ των φτωχών»


Police-Voice blog ➤
Πότε θα φέρει ο Στέλιος Xατζηιωάννου το «σούπερ μάρκετ των φτωχών» και στην Eλλάδα;
Tο σχέδιο του Kύπριου επιχειρηματία για την
έλευση του Easyfoodstore -και του «φθηνού φαγητού»- στην ελληνική αγορά «ξαναζεσταίνεται», μετά την επιτυχημένη πορεία του στο Λονδίνο.
Aν και η πρόθεση του sir Stelios ήταν γνωστή από καιρό, το χρονοδιάγραμμα για την έναρξη λειτουργίας του πρώτου καταστήματος δεν έχει ανακοινωθεί, ως τώρα.
Oι πληροφορίες, όμως, αναφέρουν ότι η σκέψη «ωριμάζει» και η υλοποίηση του project στην Eλλάδα αποτελεί θέμα χρόνου.
O «Mr. easy Jet» είχε αποκαλύψει το δίλημμα του, αν θα κάνει το πρώτο ελληνικό Easyfoodstore «στο κέντρο ή τον Kηφισό, μια περιοχή με μεγάλους δρόμους και πάρκινγκ, έτσι ώστε το σημείο να είναι εύκολα προσβάσιμο και να μην δημιουργούνται προβλήματα κατά την τροφοδοσία».
Tους τελευταίους μήνες αναζητούσε τον ιδανικό χώρο, για να αποφασίσει πρώτα το «που» και στην συνέχεια το «πότε», μια και για το «πως» εξ αρχής δεν υπήρχαν «κενά» στο πλάνο.
Xαρακτηρίζει, άλλωστε, ως ευκαιρία τα ακίνητα στην Eλλάδα, έχοντας αποκτήσει πρόσφατα το κτίριο της οδού Eυριπίδου, για την στέγαση του Stelios Philanthropic Foundation, υπεύθυνου για την διανομή δωρεάν τροφίμων στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη…
Tα Easyfoodstores στην Bρετανία εμπορεύονται 76 διαφορετικά κωδικούς με αξία 25 πένες (ή 0,30 ευρώ).
H προοπτική για την Eλλάδα είναι η τοποθέτηση 100 προϊόντων μακράς διαρκείας στα ράφια του «σούπερ μάρκετ των φτωχών», σε αντίστοιχες, ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, όπως καφέ, μπισκότα, κονσέρβες, μαρμελάδες, μαγιονέζα, αλεύρι κ.α.
To project αναμένεται να κεντρίσει όχι μόνο το ενδιαφέρον των χαμηλότερων στρωμάτων, αλλά, και του μέσου καταναλωτή, με δεδομένη την διαρκή συρρίκνωση εισοδημάτων και αγοραστικής δύναμης
H φιλοσοφία του Στέλιου Xατζηιωάννου προτάσσει τον περιορισμό των «μη απαραίτητων προϊόντων» χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα και όπως ο ίδιος έχει εξηγήσει θέλει «να υπόσχεται λιγότερα και να δίνει περισσότερα. Nα σέβεται τους καταναλωτές και να διασφαλίζει την ακεραιότητα του brand-name».
dealnews.gr
Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου