Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: Μουσουλμάνος πρόσφυγας παίρνει 2.174 ευρώ το μήνα, ενώ κόβουν τα επιδόματα στις πολύτεκνες οικογένειες…ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ !

ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: Μουσουλμάνος πρόσφυγας παίρνει 2.174 ευρώ το μήνα, ενώ κόβουν τα επιδόματα στις πολύτεκνες οικογένειες…!


Police-Voice blog ➤
Θέμα κοινωνικών ανισοτήτων και αδικίας θέτει διαζευγμένη μητέρα τριών παιδιών από την Λεμεσό, μέσω ανάρτησής της στο facebook.
Η κα Μ.Μ. αναφέρει ότι είναι χωρισμένη μητέρα με τρία παιδιά που λάμβανε μέχρι πρότινος κοινωνική παροχή 800 ευρώ.
Της απέκοψαν, όπως υποστηρίζει, ποσό 300 ευρώ γιατί η μεγάλη της κόρη έκλεισε τα 18 και κατά συνέπεια δεν θεωρείται ως εξαρτώμενο.
«Το ότι ετοιμάζεται να πάει φοιτήτρια το αγνοούμε και το ότι για αρκετό καιρό εγώ η μάνα ήμουν άνεργη, το αγνοούμε κι αυτό;»διερωτάται η μάνα.
Και στη συνέχεια αποκαλύπτει με έγγραφο την περίπτωση μουσουλμάνου πολιτικού πρόσφυγα που για έναν μήνα εντός του 2016, έλαβε 2.174 ευρώ. Η Μ.Μ. διευκρινίζει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον άνθρωπο, αλλά θέτει θέμα ανισοτήτων.
Γράφει συγκεκριμένα: «Γιατί εγώ η ηλίθια, γιατί περί ηλιθιότητας πρόκειται, πρέπει να δουλεύω για να ζήσω την οικογένεια μου και να κάνω δύο και τρείς δουλειές στην ανάγκη;
Γιατί εγώ να μην θέλω να γίνομαι βάρος του κράτους και των υπόλοιπων συμπολιτών μου, που μπορεί να έχουν περισσότερη ανάγκη;».
Το έγγραφο που αποκαλύπτει στο facebook:
politikos-metanastis
Η ανάρτηση της κας Μ.Μ.:
politikos-prosfigas
Πηγή ➤

3 σχόλια: