Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για την WIND! Καταχρηστικές, εκβιαστικές και τσαμπουκαλίστικες πρακτικές! (ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ)



Police-Voice blog ➤
Αγαπητέ κύριε/Αγαπητή κυρία
Πριν 20 μέρες έπεσα θύμα απάτης απο την wind, πιο συγκεκριμένα έλαβα λογαριασμό (καινούργια σύνδεση ,πρώτος λογαριασμός), ο οποίος περιείχε χρεώσεις σε κινητά ,σταθερα και πενταψήφια νούμερα ,τα οποια δεν αναγνωρίζω ούτε σαν αριθμούς ούτε γενικότερα ,διότι ποτέ δεν έγιναν κλήσεις απο τον αριθμό σταθερού μου, διότι απλά δεν είχα, ούτε εχω τηλεφωνική συσκευή σπίτι μου.
Οπως θα καταλάβετε και εσείς διαβάζοντας τον αναλυτικό λογαριασμό, οι υποτιθέμενες κλήσεις έγιναν απο τις 17-18/10/2017 ,εγώ χωρίς να ξέρω το πότε ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνική γραμμή και μη μπορώντας να το διαπιστώσω,διότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΠΙΤΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ξαφνικά βρέθηκα με χρεωμένο το αφμ μου με υπαιτιότητα της εταιρείας (μου αξιώνουν εκτός απο το εν λόγο ποσό εκτός παγίου, πέναλντι ακύρωσης σύμβασης 160,00,χωρίς να έχω παραβεί κανένα όρο της σύμβασης που υπέγραψα,εντελώς καταχρηστικά και εκβιαστικά).
Για την καλύτερη ενημέρωσή σας στην υπόθεσή μου ,παρακαλώ πολύ λάβετε υπόψην ότι 10/11/2017 επισκέφτηκα το κατάστημα (wind καλλιθέας ,Δαβάκη 68) στο οποίο έκανα την σύμβαση ,και υπέβαλα αίτημα ακύρωσης σύμβασης λόγω χρεώσεων εκτός παγίου (υπαιτιότητα της εταιρείας).
Κατά την διάρκεια της συνομιλίας μου με τον υπάλληλο της εταιρείας, μου ξεκαθάρισε με εκβιαστικό τρόπο,ότι είναι στην πολιτική της εταιρείας οτι αν δεν πληρώσω τις χρεώσεις, οι οποιες με οδήγησαν στην καταγγελία,δεν μπορει να γίνει η ακύρωση σύμβασης στην πράξη ….με μεγάλη μου έκπληξη απο αυτό που άκουσα (αφαιρούν δηλαδή το δικαίωμα στο πελάτη εκβιαστικά να ακυρώσει την (σύμβαση) ,η οποία τον προσβάλει).
Πάραυτα, ζήτησα απο τον υπάλληλο να προχωρήσει (όπως και έγινε) κανονικά την διαδικασία ακύρωσης σύμβασης με κάθε επιφύλαξη (αντίγραφο το οποίο έχω στα χέρια μου και στην διαθεσή σας ),και με την πιθανότητα να μην προχωρήσει η εταιρεία ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ στην λύση της σύμβασης να είναι ορατή ,βρίσκομαι σε ακόμα πιο δυσμενή θέση, εφόσον η εν λόγω εταιρεία θα συνεχίζει να με χρεώνει με πάγια,χωρίς την συγκαταθέσή μου.
Συμπληρωματικά στην ίδια αίτηση ζήτησα να γίνει αποχρέωση απο το αφμ μου των υπερχρεώσεων εκτός παγίου τις οποίες δεν αναγνωρίζω.
Παίρνοντας υπόψην όλα τα παραπάνω (με το αδιέξοδο και την απογοήτευση που καταλήγω) και την αδιαφορία τόσο του υπύθυνου του καταστήματος (wind Δαβάκη 68 Καλλιθέα ),όσο και της ίδιας της εταιρείας WIND.
Παρακαλώ πάρα πολύ όπως δημοσιεύσετε το παρών κείμενο στην σελίδα σας.
Είμαι στην διαθεσή σας για οποιοδήποτε στοιχείο ή πληροφορία μου ζητήσετε στο τηλ 6943783... και στο email apatsouras83@yahoo.gr
Τέλος επισυνάπτω :
1)φωτοτυπία ταυτότητας
2)Αναλυτικός λογαριασμός
3)Αίτηση ακύρωσης
wind2wind4
ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για την κατανόησή σας
Με τιμή
Apostolis Patsouras
Mechanical Enginnering

Πηγή ➤http://www.makeleio.gr/

9 σχόλια:

  1. ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΔΙΟΠΕΜΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΑΝΙΨΙΑ ,ΑΦΕΛΦΙΑ ΚΛΠ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.Η ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΔΙΟΠΕΜΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΑΝΙΨΙΑ ,ΑΦΕΛΦΙΑ ΚΛΠ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.Η ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΤΟΥΣ.

    Εμενα πηγαν να με εξαπατησουν με ενα διετες συμβολαιο σταθερης και ιντερνετ που αρχικα συμφωνισαμε αφου αυτοι με πηραν τηλαφωνο και οχι εγω παρακαλωντας ,στα 18Ε μηνιαιως.Ομως ολως τυχαιως ευτηχως μια μερα πηγα σε ενα μαγαζι της γουιντ και τους ειπα αν εχει εγκρθει η συμβαση.εκει μου ειπαν ναι και κατα κατα τυχη κοιταζωντας ο υπαληλος τις χρεωσεις μηνος ειδε απο τον εβδομο μηνα απο τα 17 σε 23 Ε στην συνεχεια χρεωσεις.Το αναιδεστατο μετα οταν πηρα και ξαναπηρα τηλ και ειμαιλ κλπ στο τελος μου ειπαν να διαβαζα τα ψιλα γραμματα του συμβουλαιου που εφερε να υπογραψω ο ταχυδρομος.Εκπλητος τους ειπα οτι αλλα μου λεγατε στο τηλ και αλλα μου στειλατε να υπογραψω ;απατεωνια δηλ;Μα ο ταχυδρομος ενωειτε φερνει αυτα που μιλησαμε στο τηλ και λογω αμοιβαιας εμπιστοσυνης δεν ειναι απαραιτητο να τα διαβασω μιας και δεν εχει χρονο να περιμενει.Ομως δεν καταλαβαιναν τιποτε και απελπιστηκα.Και στην επιτροπη επικοινωνιων και στο υπουργειο καταγγελειες κλπ.Στο τελος τους χτυπησα εκει που πονουν,ανεθεσα σε αλλη εταιρεια την βονταφων να μου παρει τον αριθμο απο την γουιντ ,εχει το δικαιωμα και να μου κανει νεα συμβαση.Οποτε η βονταφων στελνει ειδοποιηση μεταφορας του αριθμου μου σε αυτην και τοτε τους πηρε φωτια ο πισινος γιατι θα με εχαναν και δεν θα τους πληρωνα τιποτε και το κυριωτερο την διχρονη συμβαση.Μονο ετσι λιγισαν και αλλαξαν σχεδια και παρακαλωντας τοτε η γουιντ μου ειπε να παραμεινω οπως αρχικα ειχαμε συμφωνησει.και ετσι εγινε.
    Αν δεν πηγαινα στο μαγαζι της γουιντ τυχαιως να δω αν εχει γινει η συμφωνια τοτε τον εβδομο μηνα και μετα θα πληρωνα παραπανω χωρις να το καταλαβω αφου μαζι με τις κλησεις αντε ψαχνε γυρευε.Αρα ποσοι την πατησαν χωρις να ψαχτουν και σημερα χωρις να ξερουν τι τους γινετε τα πληρωνουν.Για αυτο παντα πρεπει να ειμαστε ψειρες σε ολα
    Για αυτο χτυπα τους εκει που πονουν και κυριως η δημοσιοτητα με προσοχη σεμνα για τυχον μυνησεις,οχι υβριστηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως το ιδιο έκαναν και σε εμενα αλλα εγω έφυγα και έκτοτε την δυσφημίζω οςο μπορώ...παρέμεινα δε στην δική μου εταιρεία την forthnet με συμβόλαιο στο ιδιο ποσο με την wind ....χωρίς τα παραμυθια των απατεώνων... ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ακομα να με παίρνουν τηλεφωνο για προσφορά αλλα δεν την ξαναπατώ με τους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!! ...απλα τους κράζω και δεν ασχολούμαι μαζι τους!!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπητέ φίλε το ίδιο συνέβη και με τα εταιρικά μας τηλέφωνα πριν από χρόνια. Πράξαμε όλα τα νόμιμα και κάναμε καταγγελία και στην Επιτροπή τηλεπικοινωνιών, της οποίας αφενός το πόρισμα είναι για γέλια, αφετέρου είναι πασιφανές ότι την αγνοούν επιδεικτικά, στέλνοντας απαντήσεις τυποποιημένες. Επίσης όταν κάνεις δήλωση εναντίωσης, μέσα έχει άρθρο το οποίο αναφέρει ότι συναινείς στο υπόλοιπο το οποίο αυτοί σου έχουν χρεώσει!!! Άρα τι δήλωση εναντίωσης είναι αυτή; Σε οδηγούν δηλαδή, να εναντιωθείς αποδεχόμενος!!!!!! Κορυφαίο!!! Μετά από πολλά χρόνια καταφέραμε να βρούμε άκρη και αφού τους δείξαμε ότι δεν υποκύπτουμε σε εκβιασμούς και είμαστε έτοιμοι για όλα, οι λογαριασμοί για 5 εταιρικά τηλέφωνα από 360-400 ευρώ τον μήνα που μας έστελναν, με την ίδια χρήση ω του θαύματος έπεσαν στα 123€!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταγγελία επίσης και στον συνήγορο του καταναλώτη.
    Οι της εταιριας απατης wind Καθως ισχυρίζονταν ότι αν έχω ρευματοδοτη (πρίζα) 220v μπορώ να έχω και ιντερνετ με το simplefi, προμηθεύτικα την συσκευη την οποία δοκιμάζοντας την σε όλες τις πρίζες του σπιτιου δν είχα ΚΑΘΟΛΟΥ ιντερνετ. Ενημέρωσα το καταστημα ωστε να μου λύσουν το προβλημα, είτε οι του καταστήματος είτε τεχνικος της εταιρίας, χωρις όμως καμια ανταπόκριση και με την μέγιστη αδιαφορία. Τους το επέστρεψα αγανακτισμένος και αισθανόμενος εξαπατημένος. Με ενοχλούν τηλεφωνικά απαιτώντας και χρηματικο ποσό. Προτίθεμαι να τους κανω και αγωγή για την εξαπατηση και παρενόχληση.
    jimdrak1@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για αυτό ολοι εσείς παραπάνω κύριοι και κυρίες.... Κάρτα. Καρτούλα απ το περίπτερο. Η βονταβον εχει κάτι προγραμματα στις cu super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνήγορο του καταναλωτή. Μπαίνεις στο site τους κατεβάζεις την αίτηση και με μια φωτοτυπία της ταυτότητας ταυτότητάς σου και αν έχεις δίκιο το βρίσκεις. Επίσης οταν σας καλούν απο ειισπαρακτικες να τους λέτε πείτε μου σας παρακαλώ το όνομα της εταιρίας και το ονοματεπώνυμο σας για να τα συμπεριλαμβάνω στην αίτηση που στέλνω στο συνήγορο του καταναλωτή. Θα σας το κλείσουν αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάνε καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ στο 2106151000 και σκιστους
    Εμένα με χρεώνουν σε φοιτητικό νούμερο χωρίς να κάνω κλήσεις αλλά αύριο που θα πάω σε κατάστημα θα τους πάρει ο διάολος όλους και θα τους σηκώσει τους απατεώνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλά που μας ενημέρωσες να τους στελνουμε στο διάολο οταν μας παιρνουν στο τηλέφωνο για ''προσφορές''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή